stephaniesliv

Milo Milagro <3

Kategori: Lilla Nelson<3

Så heter den valp som, om allt går som planerat, kommer att bli min. Det går inte att förklara hur lycklig jag är!! Milo Milagro betyder Milos mirakel (Milo är valpens pappa), men han kommer även vara mitt mirakel. Äntligen fann jag den valp som charmade mig nästan tårögd. Behöver jag säga mer? Ta en titt själva så förstår ni nog min lycka... 



Jag ska fundera nu till 100% och verkligen tänka över allting en gång till. Men jag kan ju säga redan nu att jag hann göra det på bussen hem. Mitt hjärta slår hårt för denna lilla sötnos redan nu, han är verkligen speciell♥♥♥

Kommentarer

  • Patricia säger:

    Åh vilken liten sötnos!

    2009-02-03 | 02:27:13
    Bloggadress: http://shoegal1.devote.se
  • Lina säger:

    Åh, va härligt! Har en tjej på fyra månader hemma :)

    2009-02-03 | 12:26:37
    Bloggadress: http://carolinefrank.blogg.se/
  • Matilde säger:

    Gud vad söt den var! Vad ska den heta? För jag antar att du inte tänker kalla den för Milo milagro.

    2009-02-04 | 17:54:24
  • Frida säger:

    En korthårig fawn? åh herre min gud :) när jag skaffar mig en så ska den se precis likadan ut. vilken kennel kommer han ifrån? Jag tycker att Milo var sjukt sött, aw! lycka till med din prins!

    2009-02-04 | 21:38:54
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/fridasundholm
  • mona säger:

    ne meeen guuuuuud va sööt liten valp, som vi har bestämt MÅSTE jag hälsa på honom hihi o självklart träffa matten huhu, vi har ju ändå diskat på jobbet tillsammans:P haha

    2009-02-06 | 21:08:28

Kommentera inlägget här: