stephaniesliv

Lite ändrade planer.

Kategori: Lilla Nelson<3

Tyvärr blir det inte att jag åker till Norrtälje imorgon. Ellinor (uppfödaren) har blivit sjuk, så jag får helt enkelt vänta med att träffa sötprinsen:/ 

Hur som helst så kommer jag att ha tid till lite andra saker istället. Så som kolla upp försäkringar o lite annat smått o gått. Tänkte även försöka komma iväg och inhandla de sista sakerna till valpen, så det är klart innan han kommer hem. 

Just nu vill jag bara gå och lägga mig i sängen och titta på tv hela natten. Jag är så himla glad över att jag kommer vara mer ledig efter lillen kommer hem till oss. Känns så bra att vila upp sig och kunna ta sig tid med det man vill göra:) Sen blir det han och jag som kör de långa uppesittarkvällarna tillsammans, hihi. Fast han kanske ligger och sover och jag är vaken kommer det vara skönt att bara ha honom där bredvid mig...♥

Ska nog lägga mig rätt snart, så vi hörs imorgon istället! Kram

Kommentarer

  • Lina säger:

    Köpte henne på en liten kennel i Köping! Jag är såå sjukt sugen på en till liten tjej till sommaren alltså! Lycka till med din bebis =)

    2009-02-05 | 10:31:55
    Bloggadress: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här: