stephaniesliv

Längtan<3

Kategori: Lilla Nelson<3

Som jag nämnt förut, så ska jag hämta min lilla Nelson snart. Den 9e mars smäller det, och gissa om jag längtar! Dessutom så har papperna skrivits på, betalningen är också gjord, så nu saknar vi bara de små tassarna på golvet. Han är så underbar. När han tittar på mig vill jag bara pussa på honom i all evighet. Det är så kravlöst. Men det bästa är att han börjar känna igen mig, så jag blir bombad med pussar när jag träffar honom nu! 

Jag är glad över att jag kommer träffa honom på söndag. Sen blir den 1 veckas längtan tills vi hämtar honom. Tänk att få vakna varje morgon av en glad själ som ger en massa liv i kroppen. Jag är så lyckligt lottad att jag kommer att få allt detta, men också ha världens bästa pojkvän också. Wow, jag älskar livet och allt vad det bär med sig<3




Hihi, han pendlar mellan att vara trött och överaktiv:D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: