stephaniesliv

Godsnömorgon.

Kategori: Allmänt

Det snöar ännu mer nu.... Låt det i alla fall bli lite minusgrader först! Ser ut som att denna fredagkväll kommer att spenderas bänkad framför TVn med chips och andra gottigheter, något jag inte säger emot. Det är ju Let's Dance också, perfekt. 

Ska strax dra iväg till jobbet. Måste klä på mig också, kanske är bra. Annars dyker jag upp i morgonrock och tofflor med min lilla brunrosa pyjamas. Men det skulle vara rätt mysigt att jobba i....kanske inte.

Jag har fortfarande svårt att bestämma mig för vad sötnosen ska heta. Ja, ni vet hunden:) Morgan eller Nelson?! Åhhh varför kommer det bara inte ett bra sammanhang som avgör... Men jag gör nog så att jag bestämmer det när jag träffar honom nästa gång. Det ser ut att bli på måndag:D Så då kan jag se om han är en Morgan eller en Nelson...vi får la se.

Ha en bra dag! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag vet att han är en Morgan!

    2009-02-06 | 16:36:52

Kommentera inlägget här: