stephaniesliv

Gina tricot.

Kategori: Allmänt



Svängde förbi Gina efter att jag slutade idag. Kände att jag behövde fira att det är helg (för mig)... Med mig följde ett par ljusa, slitna jeans hem och ett korallfärgat linne. Mycket snyggt, speciellt tillsammans.

Annars har det varit en slapp dag. Har väl gått och längtat efter ledighet... Det känns så himla bra att vara ledig två dagar i rad! Ger mig lite nya krafter. Imorgon ska jag till min lilla gulliplutt Nelson, och sen till gullapa nr.2 Dennis! Så det blir inge vidare med uppdatering i helgen. Men ni klarar er! Hoppas pajasen Niklas åker från let's dance också...

Kramohej!

Kommentarer

  • Caroline! säger:

    attans jag vill ju ha dom jeansen men jag har inte lyckats få tyag på dom tyvärr=( trist som smör....

    vart hittade du dina skönheter??



    kramis!! å tack för chipsen=D

    2009-02-19 | 22:12:39
    Bloggadress: http://missfashionfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: