stephaniesliv

Feb09.

Kategori: Allmänt

Hej!

Februari nu, vad tiden går fort! Måste säga att det var underbart att vakna upp bredvid Dennis imorse. Även fast jag var trött som en apa så kändes det så bra att bara ha honom bredvid mig. Det blir ju lätt tomt i en 1.60 säng:) 

Efter att vi åt frukost åkte vi iväg till Stinsens köpcentrum för att shoppa lite. Dock var det inte jag som utmattade kortet, för en gångs skull... hehe. Måste säga att det var ganska skönt att känna sig "urshoppad". Kände inget som helst behov av att köpa någonting. Även fast jag la undan ett par skor som jag tyckte om, samt en jacka, fick de vara kvar i hyllorna där jag hittade dem. Däremot så har jag shoppat loss på andra (mer praktiska för små varelser) saker i helgen. Kan ni gissa vad det är? Mer om det lite senare:) 


Jag på ett café tidigare idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: