stephaniesliv

Det var ett tag sen...

Kategori: Allmänt

....men jag har inte glömt er! Har bara tänkt på mig själv lite mer helt enkelt:) 

Just nu sitter jag och är överlycklig. Idag har jag skrivit på papper om att jag köpt Nelson (låter konstigt med att säga att man köpt någon). Var och hälsade på min underbara charmör idag, han blir bara finare, sötare och charmigare för varje gång jag ser honom! Dock blir det kanske ett tag för än jag ser honom igen, vi får se om jag åker dit till helgen eller inte. Skulle egentligen åkt upp till Dalarna och hälsat på min mormor och morfar i helgen, men det blev inte så, tyvärr. 

Kan ju tillägga att jag färgat mitt hår. Eller tonat kanske man skall säga. Svart. Ja, jag vet, jag är miss little impulsiv när det kommer till mitt hår. Som när jag gick i 1an på gymnasiet och åkte till frissan och la i blonda slingor(?) barasådär. Haha... Nu ska jag bara låta det vara och investera i en svinbra plattång istället för att behandla sönder mitt stackars hår. För så mycket det fått genomlida under dessa senare år, så undrar jag hur det inte bryts av i topparna såfort jag borstar det.

Nu ska jag sova, för jag skall försöka komma iväg och göra lite saker innan jag börjar jobba imorgon. Ha det så bra! Och här nedan kan ni lyssna på en jättefin låt tills vi hörs igen♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här: