stephaniesliv

110209

Kategori: Allmänt

It's a beautiful day! Typ.... men sängen skulle inte sitta dumt hela dagen. Dock känns det så varje dag. Igår hade jag inte tid att uppdatera. Sånt som händer när man får storbesök av ens pojkvän mitt i veckan.

Ska åka in till stan för att träffa Linda om ungefär en timme. Där ska vi kolla lite på saker. Jag personligen ska försöka hinna med att kolla matskålar, schampo och lite andra saker åt lilla Nelson! Behöver jag nämna igen att jag längtar efter honom? Om lite mindre än en månad så bor han här hos oss. Det är helt fantastiskt:) Jag är så himla glad! Drömde dock att jag hade fått hem honom, och att jag skulle börja lära honom att gå i koppel. Något som var omöjligt! Sen drömde jag att farmor hade köpt en liten king charles spanielvalp också, så vi sprang runt där tillsammans och försökte lära hundarna gå i koppel, haha. För övrigt var det en sjuk dröm... Riktigt wierd! Tur att man är vaken trots allt. 

Nåväl, ska försöka packa väskan till simningen och sen försöka byta om eller så, kanske är bra. Vill ju inte göra stan med mjukisbrallor precis.

Förresten, kan inte sommaren komma snart?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: