stephaniesliv

040209

Kategori: Allmänt

Hej hej! Hoppas ni mår bra. Har precis smällt i mig en semla (som inte var så god) och tittar på tv. Bourne serien är faktiskt riktigt bra. Den första filmen går på 6an just nu. Dock måste jag hoppa in i duschen strax för att tvätta bort allt klor från kroppen.

Idag har jag jobbat dubbelt. Helt okej faktiskt, men jag är trött nu. Är ledig imorgon, så då kan jag ta det lugnt. Men vet ni vad? Jag ska åka och hälsa på min lilla älsklingsplutt i Norrtälje imorgon:D Är så glad! Ska bli så mysigt att pussa på honom igen. Sen kommer min andra älskling hit efter att han slutat på jobbet, så jag kommer vara alldeles lycklig imorgon:) 

Det som är jobbigt nu är att jag inte vet vad han ska få heta. Hans stamtavlenamn är ju Milo Milagro. Men vad ska vi kalla honom?! Nelson eller Morgan? Nelson? Morgan? Nelgan? Haha....Nej, jag ska försöka hitta ett bra sammanhang som jag kan basera mitt beslut på, så får vi se. 

Nu ropar duschen, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: