stephaniesliv

the holiday .

Kategori: Allmänt

O så har det börjat. Uppladdningen inför julen, mellandagarna och sen nyår. Jag känner att det kan bli riktigt bra. Allt efter jul är bra. Då får jag träffa Felicia. Prata om allt det som hänt sen jag var på släktmiddagen hos henne i somras. Minnen!

Men allt känns töntigt bra nu. Även fast jag blivit världens mest glömska människa. Dessutom har jag lärt mig att älska mat igen, och som om inte det vore nog så har jag träffat en riktigt underbar människa. Som grädde på moset har jag jullov... Kan livet bli bättre just nu?

Men ändå ligger jag och grubblar. Ligger i min säng i mitt lilla flickrum. Eller ja, mitt flickrum sen några år tillbaka. Jsg vill alltid ha mer hela tiden. Nu är jag t.ex. trött på mina 23 kvm hemma i Norrtälje. Jag måste göra någonting, vad som helst innan jag får total krupp. Tanken är att måla om min gråblåa vägg till en beige färg. Dessutom försöka möblera om på något sätt. Är jävligt sugen på en ny  TV måste jag säga, så jag kan ställa in någonstans och ha en ordentlig soffa att sitta i. Men det är inte helt lätt att fixa på en planlösning som ser ut som en rektangel... Det blir en utmaning, men det är det jag lever för; utmaningar! Så får vi se. Dessutom gillar jag inredning, så de kommer att bli roligt:) Dock skäms jag ihjäl för hur det ser ut här i mitt lilla flickrum. Det är saker precis överallt. Blir att röja lite imorgon och få ordning på't. Trivs inte när det är kaos runt omkring mig, men det har jag säkert nämnt förut i samband med en söndag på campus. Hehe. Nu ska jag försöka sova. Känner mig inte så trött egentligen, men de är nog bäst för dygnsrytmen. Dock behöver jag ställa om den en aning nu när det blir ett jävla festande i mellandagarna. Det tycker vi om, cheers! Men nu: Godnatt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: