stephaniesliv

sing it to me .

Kategori: Allmänt

Alltså. Jag fattar inte. Kan någon bara hjälpa mig förstå... Vad fan är det här, vad är det för mening. Vad är det som hypar mig i denna frågan. Vad är det egentligen som är så jävla spännande. Jag vill bara veta, för jag har själv ingen aning. Jag pressar mig själv till den här perfektionen. Men det är seriöst helt fucked up. Att jag ens låter mig påverkas såhär. Hur jag ens ORKAR. Hur jag glömmer mig själv, som alltid. Jag tänkte göra det här på mitt sätt den här gången. Bara vara den jag är för en gångs skull. Men jag känner mig nästan maktlös. Jag kan inte låtas längre. Jag kan bara räkna med mig själv. Men det duger inte för mig, för jag är inte perfekt. & den jag låtsas vara är mer äkta än den jag är. Sorgligt nog. Den man ser i spegeln, den man talar gott om, den andra är avis på, den som andra trånar efter. Men för 1 timme sen var jag glad. Sen välte glaset, men det var fan inte jag som slog omkull det. Fuck it.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: