stephaniesliv

Ny vecka, nya krafter .

Kategori: Allmänt

Jag kan inte sova. Efter att ha somnat om imorse så tog jag igen den sista förlorade sömnen från veckan som gått. Igår morse vaknade jag upp och var glad. Så mysigt så jag knappt visste var jag skulle ta vägen:) & min kudde luktar fortfarande du... ♥


Tillbaka till skolan imorgon. Jippie... Önskar att jag stod på arlanda om några timmar, som förra veckan. Med mina väskor packade och en korv som skulle få bli bortskämd några dagar till. Barcelona var roligt. Intensivt, men roligt. Mycket shopping, EIBTM var g r y m t. Har aldrig sett något liknande i hela mitt liv. Vilken mässa! Dessutom var maten fantastisk. Men ändå längtade jag hem till många saker. Borta bra, men hemma bäst.

Nu blir det ett nytt försök med att sova. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: