stephaniesliv

morgonens reflektioner (so far) .

Kategori: Allmänt

Varför in i helvete ställde jag inte klockan igår kväll? Har nog redan mentalt gått på jullov...

Ska jag kapa håret på lovet? Charmigt eller bara helt fail? Är trött på att doppa håret i tandkräm hela tiden... Jag vet, fråga inte ens...

Varför drömmer jag så sjuka drömmar? Vem smular ner piller i min mat? Era jävlar....

Varför har jag Erik Grönwall's vinnarlåt på repeat och sjunger med varje morgon?

Måste jag verkligen vara hemma i väsby 10 dagar i sträck? Och på tal om väsby, HUR ska jag rulla min jävla väska i all denna snö?!

Var jag verkligen riktigt klok i huvudet som bokade en resa till London på fyllan? så jävla obegåvat...

Sist men inte minst.... Stephanie Patricia Skinner, VARFÖR sitter jag och bloggar när jag egentligen måste skynda arslet av mig o gå till skolan?

Kommentarer

  • henke säger:

    boka resa på fyllan var det bästa jag hört haha

    2009-12-16 | 14:08:29

Kommentera inlägget här: