stephaniesliv

soultrain .

Kategori: Allmänt

Åh så skönt det ska bli att däcka i sängen nu. Vill ta med den till Norrtälje igen. Är så jäkla skönt att breda ut sig i sängen så som jag kan göra här. Imorgon blir det att dricka shots. Förmodligen hos Chris och sen får vi se var kvällen tar oss. Ska bli kulkulkul!

Hittade lite bilder från back in the days, haha. Eftersom man ska vara givmild i juletider så bjuder jag på detta ;D
Skolbal -05

Segling -06

Jag med min båt i bakgrunden -06

Öh? haha

Spontansemester i Kroatien -07

Jag i den rosasvarta jackan, haha. Dags för långsegling nr.2 Samling på centralen för att åka till Skavsta och France!

Någon dag innan nyår -08/09

Schtek sommar -09

Nej, nu blir det la cama för hela slanten. Sitter och lyssnar på musik som tar mig långt tillbaka till simhallen -02/03. Peppad till max med Scooter i hörlurarna innan loppen. Speciellt "Posse"...haha "I'M THE LAW" brukade jag ha i huvudet innan jag dök i. Lite kuriosa sådär, helt onödigt, men nu vet ni iaf... Nu blev jag bara sugen på att dra några shots när jag hör det. Sitta och dricka vin. Ha världens finaste ögon framför mig. Dricka mer vin. Kyssa ett par underbara läppar. Mer vin, mer kärlek, mot Norrtälje imorgon ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: