stephaniesliv

förbjud snooze-knappen ...

Kategori: Allmänt

Har legat och tryckt på den där knappen i en timme nu. Somnat om och vaknat var 7e minut... Ändå gick jag och la mig tidigare än någonsin igår. Tror inte jag legat i sängen före 23:00 på flera veckor.

Dimman har rullat in över den här lilla staden igen... Att inte fler begår självmord här förstår jag inte. Eller det kanske är därför Sverige inte har så många invånare. Det här vädret tar verkligen död på mig. Varje morgon hoppas jag på att få se en glimt av solen när jag drar upp rullgardinen. Men jag möts alltid av ett grått och äckligt landskap. Hade det klirrat lite extra i plånboken hade jag dragit utomlands nästa onsdag då vi får lov. Jag hade satt mig på ett plan till värmen och stannat där tills det var dags att sätta sig i skolbänken igen. Om jag inte hade köpt sprit under den här tiden jag bott här hade jag lätt kommit till Thailand. DÅ kändes det bättre att värma kroppen med lite alkohol... Fail Stephanie, fail.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: