stephaniesliv

Allt på en gång - stress .

Kategori: Allmänt

Gud jag blir bara helt apatisk när jag bara tänker på allt som jag har att göra idag. Först och främst måste jag boka tvättid till idag, är inne på mina sista strumpor och jag orkar fan inte köpa nya bara för att slippa tvätta. Dessutom har jag inga underkläder och att köra franskt är lite sådär va..speciellt på vintern. Sedan är jag blek som ett monster så jag tänkte ta och sola idag. Men jag har bestämt träff med mamma vid Danderyds sjukhus för att hämta de sista sakerna jag lämnade kvar i Väsby. Som min champagne till nyår, går inte att vara utan den, tyvärr. Tittade in i mitt kylskåp när jag vaknade nyss och möttes av det mest sorgliga ever... Jag dricker lite schweppes och åt 3 kakor till frukost = Jag måste handla. Herreglud, jag orkar inte.....
Godmorgon...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: