stephaniesliv

Twilight?!

Kategori: Allmänt

Suck, ibland förstår jag mig inte på mitt beteende. Speciellt såhär mitt i natten då jag VET att jag borde sova. Men mitt i allt det hela så klickar jag in mig på en blogg vars skribent är besatt av Twilight. & jag erkänner att jag inte sett filmen eller läst böckerna, men vad FAN är grejen med Twilight?! Bara för att skådisen är snygg? Herregud... Ja, så var min reaktion till en början till ungefär nån sekund sedan då jag kom på att jag kunde titta på sagan om ringen 2 gånger i rad för att dregla över Orlando Bloom... Hehe. OK jag förstår grejen, whatever... men nu kommer nästa störning; -GOD, I'M GETTING OLD!!! 

Vi har nog alla haft våra små förälskelser. Jag minns att killarna fick byxfjong när de pratade om Carmen Elektra när vi gick i lågstadiet. Jag med min lilla Legolas (jag hade t.o.m en mailadress som hette [email protected]). Vem var er honeyboy/girl när ni va mindre? Haha... Nej nu blir det sängen på riktigt! Puss


Ja tack, för 7 år sen kanske... :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: