stephaniesliv

myyys .

Kategori: Allmänt

Just nu ligger jag i sängen med två söta vovvar och njuter av livet. Ur högtalarna hörs Imogen heap, älskar! Frö snarkar lite och Nelson skäller till lite när någon går förbi i korridoren. Själv tittar jag då och då ut genom fönstret... Det är så härligt med all skog, och dessutom svajar alla grenar av att det blåser. Ja, man kunde haft det värre med andra ord. Det är fredag vilket innebär självstudier. Såhär kommer det vara varje fredag framöver, och jag klagar verkligen inte! :) 

Som ni kanske såg i inlägget nedan så höll jag i två hundar. Det är nämligen så att jag passar Nelsons mamma, Frö just nu. Det är jättemysigt att ha henne här<3 Dock kommer hon vara hemma till söndag hemma hos sig medan jag är hemma i Väsby, sen kommer hon hit igen i en vecka till ungefär. Bilder kommer i em... Jag veeet, haha. Segpropp...! Men batteriet håller på att dö här, och jag måste upp och diska (läs: äta kakor). 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: