stephaniesliv

Long time no see...

Kategori: Allmänt

Hej! Gud vad jag saknat att blogga... Men jag har bara inte haft "tid". Mycket annat har blivit prioriterat helt enkelt. Var ledig idag och är ledig imorgon, så jag tar och åker hem då. Idag fick jag ett spontanbesök av dennis och igår blev Nelson magsjuk...Ja, vad säger man, hehe. Full rulle! Va ute med stackarn vid 3 tiden av att han fick en skitattack. Tycke så synd om honom...:/ Han fattade liksom inte vad som hände. Men jag tror att det är lite bättre nu. Vi får se hur de ser ut när vi går ut snart. Ska försöka uppdatera imrogon när jag kommer hem. Ta hand om er<3


Jag och sötnosen nyss.

Kommentarer

  • Alexandra - VADFANSKAJAGHETA säger:

    sv: åh så jobbigt.. vart samma sak för mig så jag slutade ett år men kunde inte hålla mig från skridskorna så började igen fast i en annan klubb..



    har lagt till dej med:D

    2009-08-28 | 04:11:46
    Bloggadress: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
  • Alexandra - VADFANSKAJAGHETA säger:

    åååh så söt:D

    2009-08-28 | 04:12:00
    Bloggadress: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
  • Mona säger:

    Sötaste Nelson! Vi tänker på er och skickar en liten hälsning!

    Kram kram Krya på dig

    2009-08-31 | 22:02:33

Kommentera inlägget här: