stephaniesliv

it was a lie .

Kategori: Allmänt

Nej, det där med att jag mådde lite bättre visade sig vara inbillning. Mår jätteilla och vill bara försvinna:/ Varför ska det bli såhär just nu?! Jag blir fullkomligt galen! Kunde jag inte va sjuk förra veckan? Jag vet att det börjar bli tjatigt, men jag har verkligen jättemycket att göra...

Det enda som tröstar just nu är att ha Nelson som ligger och vaktar mig. Han vill alltid veta var jag är för att skydda mig. Lillgubben känner av att jag är sjuk<3 Älsklingsnelson! 



Man kanske skulle ta och rulla lite chokladbollar, men då vill jag ha pärlsocker... Ringer mamma som är ute och handlar. Tummen upp!

Kommentarer

  • Cilla säger:

    Hej Steffi! jag har varit lite dålig på att följa dig under sommaren :( men jag tror delvis att ditt illamående beror på nervositet och risken finns det bara blir värre fram tills de att ni har kommit på plats och börjat få rutiner uppe i Norrtälje!

    Jag saknar dig och det vore jätteroligt om vi kunde ses någon dag! Hoppas du kryar på dig tjejen! Kramar Cilla

    2009-08-12 | 15:24:51
    Bloggadress: http://twitter.com/CillaStromhielm

Kommentera inlägget här: