stephaniesliv

Hemma!

Kategori: Allmänt

Tjoho, nu är man hemma i Norrtälje:) Det är så jäkla mysigt så att jag dör lite, hehe... Sen jag kom hit så har jag hetsat  i mig en napoleonbakelse. Efter det fick jag sån ångest över det så det peppade mig verkligen till en liten joggingtur med grannen Sandra. I lite mer än 1 och en halv timme var vi ute... Jag var helt frusen om fingrarna när jag kom in för att det var så kallt! Men resten av kroppen var varm, en väääldigt konstig känsla. Under vår motionsrunda så såg vi allt från rådjur till får. Även kossor och jag lyckades även trampa ihjäl en snigel:/ USCH säger jag bara. Hatar snails... Speciellt dem utan snäcka, yuck! 

Nu ska jag torka håret, sen borstar jag gaddarna och bäddar ner mig. Lite för sent egentligen för att gå upp så tidigt imorse, men de var en del att packa upp och ställa i ordning här efter att vi kom hit igen. Får klämma in en power nap nånstans imorgon. Förresten, jag hörde att om man sover 20 min på dagen kan det ta igen 2 timmars förlorad sömn! Gissa om jag kände mig smått frälst, det finns hopp! :D 

Sov gott<3

Kommentarer

  • Alexandra - VADFANSKAJAGHETA säger:



    sv;

    har haft ett uppehåll med bloggen under sommarn df jag inte svarat på din kommentar förens nu, så här kommer ett sent svar;



    jaha okej:) kul att du åkt förut:D

    jag har åkt sen jag jag var 6 år fast har slutat en gång också:P varför slutade du då?



    Lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg så gör jag desamma:)

    2009-08-24 | 20:11:28
    Bloggadress: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: