stephaniesliv

Kenny begins.

Kategori: Allmänt

Jag säger bara en sak; HAHA! Vilken skön film.... Över mina förväntningar faktiskt. Alltid kul att bli positivt överraskad. Efter bion så sa vi massa roliga fraser från filmen, haha. Och sen var han så gullig och körde hem mig, även om det var världens omväg för honom♥ Tack älskling!

När jag kom hem så möttes jag av en glad vovve (som dock ligger däckad nu). Det är alltid lika underbart att mötas av en glad liten prins när man kommer hem:) Dock så slet han tag i min nya topp som jag hade på mig och lämnade två små minihål i den, haha. Hoppas de slätar ut sig i tvätten. För jag tycker att den är så snygg (toppen alltså). 

Ska gå och lägga mig snart. Men först ska jag packa ihop lite saker för imorgon åker jag och Nelson till dalarna! Ska vara uppe hos min mormor och morfar i ett par dagar. Nelson får vara med på äventyr nu. I torsdags så åkte vi till Nacka där vi sov hos Dennis. Det gick strålande! Så nu ska vi ta det steget längre, jag tror att det kommer gå kanonbra! 

Sov så gott! 




Min topp som Nelson också tyckte om (att bita i).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: