stephaniesliv

& idag kommer du hem!

Kategori: Allmänt

Idag kommer mamma hem! Jippie:D Ja, vad finns det mer att säga? Är ju gladgladglad! 

Kunde i alla fall sova inatt. Men, för andra dagen i rad så väckte mormor mig... Sen när kunde inte JAG få ringa folk istället för att heeeela tiden bli uppringd. Både mobilen och hemtelefonen har ringt på tok alldeles för mycket sen i tisdags. Jag har bara inte orkat med det. Som att jag varit någon växel/sjuksköterska/veta-allting-människa. Jag är en sån som inte klarar av en massa frågor hela tiden. När jag dessutom sagt "jag hör av mig när jag vet något". Hur svårt kan det vara att bara förstå det? 

Men inte längre, nu kan jag slappna av. Jag behöver det. Höll på att krascha igår... Kunde inte klara av ett till samtal med "Har du pratat med mamma?". (@%&O)#&("=!!!!!!!  

Sådär, nu ska jag bara göra mig iordning. Åka till sjukhuset, träffa mamma<3 och när hon blir utskriven så tar vi en taxi hem igen:)

Kommentarer

  • Meh säger:

    Du skrev i Alex blogg på kommentarer att din blogg e underhållande? Vart?Hurdå?

    Men hoppas din mamma kryar på sig.

    2009-04-23 | 15:27:47
  • Stephanie svarar säger:

    Meh: Alex? Jaha, det är inget jag minns. Kanske någon som haft roligt. Tack så mycket!

    2009-04-23 | 18:14:23
    Bloggadress: http://stephaniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: