stephaniesliv

I was dead wrong.

Kategori: Allmänt


Vaknade av en mycket skum "baksmälla". För ja, tydligen är det möjligt, att efter endast 1 glas vin må pyton dagen efter. Jag skyller på att det var ALLDELES för varmt innan de satte igång fläktarna. Trångt och jävligt var det på dansgolvet, vilket sänkte mitt humör rätt så snabbt. Det plus att man kände sig som en gammal tant vars fötter värkte som jag vet inte vad! Nej, utan att låta allt för negativ här då... hehe. Det var ändå kul att se småpluttarna ha roligt. Det är ju en fantastisk sak att få ta studenten. Speciellt från en sån speciell skola. Det man går igenom på Marina Läroverket är fantastiskt. Vare sig man haft kul eller inte under skoltiden! Så grattis i förskott till er alla i LK06 :) 

Temat för kvällen var TV-serier... Jag utnyttjade det faktum att jag är 20 och har tandställning. Det fick bli Ugly Betty såklart. Fast en snyggare version av henne (hoppas jag). Blev väl helt okej... haha. 


Amanda, jag och Sara. (Bild lånad från schoolsout.se)


En trött jag på pendeln hem. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: