stephaniesliv

I väntan på posten.

Kategori: Lilla Nelson<3

Beställde hem en sele till Nelson i helgen. Jag tycker att han drar så mycket i kopplet och är lite rädd att hans rygg far illa av det. Även fast han kommer växa ur den tycker jag att det är värt det faktiskt. Istället för att han ska dra och dra med hans mjuka skelett så får det bli en sele. En marinblå puppia. Jag väntar på att avin ska åka ner i brevlådan så jag kan hämta den på posten! 



Men tyvärr kommer han inte kunna använda den förns på fredag. Nelson skall nämligen sova över hos Ellinor i ett par dagar. Eftersom jag är utan hundvakt så blir det på det här viset. Och jag tror att Nelson kommer att bli överlycklig av att få träffa sin mamma, mormor och syster och resten av sin "gamla" flock:) 

Nu ska jag göra någonting annat... Finns ungefär ingenting att göra dock. Längtar bara till imorgon. Hörs då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: