stephaniesliv

Home!

Kategori: Allmänt

Sådär, då var man hemma igen. En härlig liten minisemester! Nelson fick springa runt i naturen vilket var mysigt att se på. Jag fick även lite tid att bara tänka för mig själv, vilket jag verkligen behöver. Det händer saker i mitt liv nu som är lite påfrestande... Jag behöver lite egen tid bort härifrån, samtidigt som jag bara vill vara här hemma och må bra. Lite svårt att förklara utan detaljer, så jag sätter punkt där.

Ska ta en liten dusch nu, sen ska jag försöka hitta något att äta. Dennis kommer hit snart, men har absolut ingen motivation att ställa mig vid spisen... Vi kanske kan sätta oss på en uteservering. Om jag hade tänkt på det tidigare kanske det hade vart ett alternativ, vi får se.

Jag har tyvärr inga bilder från dalarna. Dock gjorde vi inget speciellt. Bara tog det lugnt. Så jag får lägga upp bilder någon annan dag. Hoppas ni mår bra! Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: