stephaniesliv

Gäsp...

Kategori: Allmänt

Ska försöka sätta sprätt på denna dag snart. Måste handla lite mat till både oss och Nelson. Så jag ska försöka åka snart. Skulle velat ha lite mer sol idag. Låg och fantiserade om att få vara barbent idag, men det verkar vara aningen för kallt för det:/ 

Nu vaknade Nelson precis och jag jag höll på att få mina örhängen uppätna, haha. Även fast jag bara vill gå och lägga mig igen så ska jag faktiskt göra mig iordning nu. Har ändå hunnit med att betala räkningar. Så det är bara att fortsätta göra de bra sakerna denna dag. 


Mina örhängen lever farligt! (Och Nelson lär inte heller må så bra om han får tag på ett!)

Vi hörs när vi hörs! Kramar.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack så mycket! :)

    Ha det gott!

    2009-04-28 | 11:02:24
    Bloggadress: http://chihuahuaworld.blogg.se/
  • ellinor säger:

    Vi saknar pytte-pälsson... <3

    Kram!

    2009-04-29 | 22:51:00

Kommentera inlägget här: