stephaniesliv

Åh så trött!

Kategori: Allmänt

Jag är så trött så jag håller på att somna ståendes. Det är väl kanske inte bästa tillfället att säga sig framför datorn och säga det, men kände ändå att om jag stirrar på en skärm lite för länge så kanske det blir en motsatt effekt. Inte vet jag:) 

Hursomhelst så var det ett litet tag sen jag skrev här, och det är av den enkla anledningen att jag haft bättre saker för mig. Som att gosa med Nelson, leka med Nelson, uppfostra Nelson....ja, ni kanske förstår:D Sen däremellan har jag träffat pojkvännen o lite annat smått och gott. 

Usch så skönt det är att bara ta det lugnt här hemma. Det känns som att jag kan samla mina tankar och bara få vara. Det är precis det jag behöver så jag kan lista ut vad jag verkligen vill göra i framtiden. Som utbildning, jobb, livsstil, ja allt möjligt... Mår verkligen toppen, och njuter av livet till fullo! Den här lilla krabaten har gett mig mycket livsglädje. Det är tack vare honom och vår tid vi spenderar tillsammans som jag kan finna mig i den här harmonin♥


"Nelsie" och mamma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: