stephaniesliv

Vad sägs som två frukostar?

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Har precis knaprat i min en andra frukost för att jag inte orkat göra lunch. Aja, big deal. Ska rulla iväg snart var det tänkt. Orkar typ inte pallra mig till duschen, men jag måste. Sen ska jag välja kläder och sånt tar ju längst tid i processen. Jag och mina härliga i-landsproblem... Känner mig rätt så utvilad, tror jag. Det pendlar mellan att vara lite småseg till att kunna dygna. Ska springa ut till brevlådan för att se om min bok kommit än. Jag kan inte spåra paketet eftersom jag inte har något kolli-id:/ eller vad det nu heter. Kan ju säga att det inte blev någon flygplanshysteri inatt. Så jag kunde sova relativt bra. Drömde dock lite tokiga saker som att jag var gravid och att jag sedan tappade barnet i barnvagnen. Känns ju riktigt bra... Undrar vad det är för lustiga undertryckta känslor som gör att man drömmer något sånt. Kanske har något med att jag är galet irriterad på latte-mammorna när de invaderar jobbet vilket i sin tur gör det läskigt för mig själv att skaffa barn själv. Eller något... Äh, på tok för sent, måste dra nu.

Hejhejhej! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: