stephaniesliv

TV-freak.

Kategori: Allmänt

Jag känner mig som en nörd. Klistrad till TVn som ett djur, ja, så känner jag mig. Dessutom tittar jag på air crash investigation som INTE gör någon nytta för min flygrädsla. Dålig Stephanie, dålig! 

Ska testa yoga i Väsby på tisdag. Ska bli kul, men jag vill hitta något annat...typ inte bara prova på. Men det finns ju pilates och allt möjligt på SATS sen, så det lär ordna sig:) Tog reda på när jag ska åka imorgon också...8:50, blääää. Blir väl att segstarta dagen med att skita i att duscha och knapra i sig all nödvändig frukost som behövs. Eller så tar jag med mig något på pendeln. Borde inte vara så mycke folk så sent, eller? Aja, nej...frullen blir nog hemma. Tar med mig något att käka på tillbakavägen. På morgonen kommer jag grymta som ett litet odjur som blivit väckt ur sin skönhetssömn (hur nu det går ihop) Så jag återkommer till tangentbordet imorgon eftermiddag. Om inte ett mirakel inträffar och jag är pigg på morgonen vill säga. 

Godnatt alla nattugglor!
/den största natt(rugg)ugglan av er alla:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: