stephaniesliv

Tummen ner för dolda nummer...

Kategori: Mina älskade plagg

Okej, hur många gånger händer det inte att man kanske inte har tid att svara eller klantat sig och glömt sätta på ljudet på sin mobil. Sen när man tar upp mobilen för att slå på ljudet har någon ringt...med dolt nummer. Ahhh, blir så galen, speciellt när man vet att det kanske är ett jobb som ringer och vill få tag på en eller dylikt. Blir så sur på mig själv men ännu surare av att man inte talar in ett meddelande och säger vem man är som har ringt och vad saken gällde. Lätt för mig att kunna göra något åt detta. Det borde finnas en söktjänst som tar reda på vem fan "dolt nummer" är. Eller något. Mitt liv skulle i alla fall bli mycket lättare! Klarar inte av att ha ljudet på när jag är stressad eller gör mig iordning. Det gör ju bara att jag börjar prata och resultatet blir oftast att jag missar bussen jag ska hinna med. Nej, tummen ner för dolda nummer. Eller iaf för er som INTE lämnar något meddelande efter er:/

Men nu något helt annat... Åhh vad det var skönt med gummistövlar idag! Kunde trampa var jag än ville, i vilka lerhögar som helst utan att behöva tänka på att jag kanske förstår skorna. Yes!:D 



Visst är de söta?! De kommer från Viking.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: