stephaniesliv

Trött och upprörd.

Kategori: Allmänt

Har varit en lång dag idag, och jag orkar inte riktigt skriva här nu. Va så underbart att träffa honom, ville inte släppa taget...Det var det bästa med hela dagen, du.


Men....Jag kan ju säga att den här världen är helt sjuk! I alla fall till viss del. Det här med att låta tjejer (och killar) vara ifred är något som håller på att krascha. Jag är så jävla sur just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Är för upprörd för att berätta just nu, men när jag sansat tankarna imorgon så berättar jag. Ska gå och lägga mig nu, eller bara slappa framför tvn. I min säng förståss. Eller mysigast av allt skulle nog vara att slå en pling över till min sötnos:) 

Och Linda, jag saknar dig med! Vi måste get together snart=) <3


godnatt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: