stephaniesliv

Tisdag och ledig.

Kategori: Allmänt


Hej! Åh vad det har varit skönt att få vara ledig en heeel tisdag. Dagen gick till att jag faktiskt började med att glädjas åt att hela säsong 2 av Dexter laddats ner under natten. Min otroligt sena frukost bestod av god fil, egen komponerad müsli och sista avsnittet av Dexter! Det var så spännande så om ni missar det nästa vecka blir det smisk! Sedan loggade jag in på mailen och såg att jag fått en förfrågan om att fotograferas utomhus någon dag nu i höstvädret. Och jag är lite "torn" av att jag inte vet om jag kan lite på såna här erbjudanden eller inte... Det låter hur kul som helst. Får fundera lite på det och kanske tar med mig en kompis för säkerhetens skull. 

Sedan bar det av till SATS och jag kan ju stolt meddela att jag köpt ett kort nu som gör att jag kan komma tillbaks i form mycket snabbare och bättre! Woho:) Första träningspasset blir imorgon, måste hitta något kul i schemat som är invigningsbart. Efter att ha köpt kortet sprang jag över till Ica vid infra city för att köpa lite proviant till veckan, sen åkte jag hem och började laga mina morotsbiffar jag planerat att göra nu några dagar. De blev sjukt goda, men om de blev riktiga biffar vet jag inte. Det var svårt att få dem att inte falla ihop, så morotsröra kanske, men biffar, nja... 

Som sagt, goda blev de iaf! haha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: