stephaniesliv

Tillfrisknat?

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jobbet funkade bra idag, lagom mycket att göra. Helt ok faktiskt, det var inte så hemskt att jobba idag iaf, även om jag inte såg fram emot det. Mötte Rebecca innan jag skulle börja jobba också, det var kul:) Hann dock inte prata så mycke eftersom jag skulle börja precis, men hej hann man iaf säga! 

Fick ett samtal från min nya frisör idag också. Har registrerat mig i deras modellregister och fick en förfrågan om jag ville ställa upp som hårmodell på söndag. Jag tackade glatt ja och vill att det ska bli söndag NU! Ska bli så kul, men berättar om allt sen när jag varit där. Är ju några dagar kvar...

Som vanligt ska jag göra borra ner mig i soffan och ta det lugnt. Eller som vanligt(?)...Nu behöver jag det faktiskt. Även om jag mår mycke bättre idag så behöver min kropp vila, och vila ska den också få göra. Innan jag går och gör iordning lite mat så måste jag gratta min mammas kusin, Lisa. Hon födde idag en liten dotter, Sally. Grattis! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: