stephaniesliv

Tillbaka till verkligheten kanske?

Kategori: Allmänt

Oj, känns som att det var evigheter sen jag nöjessurfade på datorn. Men nu är jag här:) Har helt enkelt inte haft tid. Men allt är kanon med mig och hoppas att allt är bra med er också! Sitter här hemkommen från jobbet. Har börjat på mitt gamla jobb igen. Så nu är det två deltidsarbeten som går hand i hand. Känns så galet bra med lite extra pengar! 

Det har löst sig relativt bra med alla puss-o-kram-problem som jag haft, och det känns bra. Även fast det varit jobbigt. 

Har bara jobbat på som en liten galning på senaste och därför inte hunnit sätta mig och koppla av. Blir långa dagar o jag behöver sömn. Så imorgon så blir det Waynés och sen cykling. Äntligen komma iväg o träna också. Känns som att mina pengar halvt kastats i sjön med mitt SATS-kort, men aja. Nu får jag ta o skärpa mig:/

Har egentligen inte så mycke mer att säga. Kommer väl igång med egoskrivandet igen. Sakta men säkert.... Haha. 

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: