stephaniesliv

Snart dexterillexter!

Kategori: Allmänt

Woho, snart kommer måndagsunderhållningen. Det som gör att det är helt ok att veckan startar om igen. Jag har ju uppenbarligen skrivit fel igen, för det är fan i mig tis-tors som top model går. Jag fattar inte. Aja, stor besvikelse i alla fall. Ja, jag känner mig verkligen som en TV-nörd. Men det finns inte så mycket mer att göra känns det som. I alla fall när jag inte tränar, men det ska ju ändras på de vanorna, rejält! 

Jag hade en liten fönster-shopping-runda idag. Eller, tanken var ju att spendera lite nu när jag fått lönen. Dock blev det inte riktigt så. Kände inte för att shoppa idag, och jag börjar fundera på om det är något seriöst fel på mig:I Fattar inte, men det bara är så... Aja, det lär ju gå över. Känslorna kommer ta över snart igen, jag är säker på det:) Om inte så kanske jag måste ta en träff med min shoppingglada kompis yee-ling, haha. Hon kan nog dra igång mig på några minuter. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: