stephaniesliv

Rivstart, nu kör vi!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Sitter här och äter frukost. Är trött, kall men taggad! Skön blandning va? Är faktiskt inte ett dugg nervös. Har kommit fram till att jag kan lika mycket och är lika duktig utan att behöva vara nervös. Men jag skulle inte bli förvånad om nerverna kommer när jag väl sitter och väntar där. Jag är i god tid också, något som inte händer så ofta. Visst jag kommer i tid, men får oftast stressa dit. Känns bra. Kan mitt svarta hår ge mig lite lycka tro? Det får vi väl se:) 

Hoppas ni får en fin dag! Jag ska dricka upp mitt goda gröna te, borsta tänderna och sätta mig på bussen. Sen är jag fit for fight. Blir nog mina höststövlar idag...? Det är ju kallt. Men kan inte bestämma mig för väst eller kappa. Bra att jag har lite tid på mig!

Ha det så bra! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: