stephaniesliv

Redan tillbaka...

Kategori: Allmänt

Ja, hej igen. Haha. Jag ångrade mig. Nej men, jag såg att det passet jag ville gå på börjar kvart över sex. Pilates. Det verkar skoj. Så då träffar jag Michel före jag tränar. Känns mest vettigt. Bara det att jag inte får tag på honom nu så jag fördriver tiden på andra sätt sålänge. Jag kan ju meddela att jag vill köpa hund nu. Till våren -09 blir det en liten goseboll var det tänkt och för det krävs det ju massvis med förberedelser! Så det är lite vad jag sysslar med just nu. Ska beställa en bok, ta kontakt med promenadgrupper för att få mer hundvana m.m. Många viktiga saker att tänka på, inte bara köpa och skaffa här inte! Tänk om mitt organiserade liv som jag lever nu kunde ha startat liite tidigare. Typ i ettan på gymnasiet. Men å andra sidan är det skönt att få känna att man fortfarande var "ung" när jag gick på gymnasiet. Inte för att jag är tant nu eller så, men bara att man hade en uppväxt som inte innebar att behöva bevisa sig vara mer än vad åldern pekade på. Känner mig inte übervuxen nu, men det märks att ansvaret kommer i första hand hela tiden. Kände inget behov av att ta så mycket ansvar för mig själv i skolan, nu känns det som en helt annan sak, nu är ansvar allt! Men jag kanske behövde studenten för att få mig att förstå. Vi är alla så olika.

Nu en ekonomikoll, sen försöker jag ringa honom igen. Ska väl försöka ta mig ur myskläderna för idag också, det är efter ombytet som jag känner mig som mest redo för dagen. Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: