stephaniesliv

Nu känns det bättre...

Kategori: Allmänt

Åh, äntligen så känns det som att jag varit duktig. Inga dåliga ursäkter, jag bara körde på. Jag nådde min gräns nu. Men realistiska gräns. Det hjälpte inte att bara klaga, jag måste känna. Och när jag känner att det är dags att stå emot så gör jag det. Har trampat, gjort övningar för mage, lår, rumpa, armar...ja, det mesta. Brabrabra!


Nu planerar jag veckoslutet lite i min kalender. Det som står på schemat är:

-Fredag: Arbetsintervju kl.11 Jobba på Waynés kl.14. Träffa pojken efter jobbet vid 17 och sedan se äta middag hos honom följt av bio (wall.e...yay).

-Lördag: Mammsen fyller år! Hipp hipp hurra för henne, firande på dagen. Sen blir det en mysig hemmakväll hos Gusto. Vattenpipa o lite annat, sweet. Blir dock inte så långvarig eftersom jag ska upp tidigt på....

-Söndag: ...modelluppdrag vid 13 inne i stan, så jag behöver mycke skönhetssömn. Jag ska ha ormliknande saker i håret, kan ni gissa vem jag ska vara?...

Okej, här kommer en bild på hur håret blev...som sagt, svart blev det! :)



 
Före...

   
Efter!


Allright good people. Ska gå och sussa nu. Eller ja, duscha först, för jag har inte orkar göra det ännu (usch). & imorgon får jag vara med den jag saknat mest hela veckan. Fyfan att det ska bli såhär när båda befinner sig på samma "ort". Okej om nån är ute o reser, men det känns bara inte helt okej att vara ifrån varandra på det här sättet. Fattar inte varför det händer, älskar ju dig så mycke:/ 

Godnatt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: