stephaniesliv

Nej! Jag menar ju såklart...

Kategori: Allmänt


Allt det där jabbret om att top model sänds tisdagar till torsdagar är ju inte riktigt korrekt (son en del säkert har märkt själva. MÅNDAG till torsdag...sorry! :) Hur det är så finner ni bänkad dessa dagar kl.20-21...!

Ojoj, jag ska försöka fixa mina naglar nu. De börjar bli lite lång för att ha att arbeta med. Hatar när de gnisslar mot koppar osv. Usch! Sen ska jag försöka gå och lägga mig. Ja, ni hörde rätt! Sover alldeles för lite. Eller, går och lägger mig alldeles för sent rättare sagt. Inte bra, speciellt om man kanske måste ta sig upp lite tidigare någon dag, som imorgon. Kommer somna hos frisören, men vad gör det, egentligen? Är rätt säker på att stolen är bekväm och att jag inte kommer utföra något arbete medan jag sitter där, perfekt. Skulle dock va schysst att hitta någon rolig tidning att bläddra i. Ingen skvallertidning. Kanske något nummer av sköna hem eller så. Lite inspiration, eller något.

Nej, nu vill naglarna bli filade! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: