stephaniesliv

Måndag igen.

Kategori: Allmänt


Hej hej, Idag är det måndag, men det känns som att jag glömt att skriva lite i helgen. Dels för att jag inte hunnit, men också för att jag inte har orkat. Här kommer lite "uppdateringar" iaf.

Fredag: Klippte mig! Blev kortare än vad jag trodde att det skulle bli, men det var nödvändigt eftersom det var så hemskt slitet. Frisören kunde knappt kamma igenom håret efter hon hade tvättat det... Med andra ord var det inte slöseri med tid eller pengar, så jag är nöjd. Blev inte så hemskt tokigt heller:)

Sedan var jag ju på tobbes avskedsfest som jag pratade om. Det var roligt att träffa folk jag inte träffat på länge♥ Anna, Felicia, Oscar, Erik mf :). Tråkigt var det också eftersom det faktiskt var en avskedsfest, men tiden går fortare än vad man tror. Lycka tlll Tobbe! 

Lör-sön: Har bara spenderat massa tid med min pojkvän, vi behövde det. Helt underbart var det! :)

Idag, måndag, ska jag jobba. Känns lite sådär när jag är förkyld. Är alla sjuka eller förkylda nu? Tycker jag hör att alla är halvt krassliga. Blir väl så när vädret slår om. På ett sätt är det skönt att sommaren försvinner, känns som att tiden rör sig. Men å andra sidan betyder det att man får mindre tid till annat. Iaf med tanke på hur min sommar såg ut. Längtar till den riktiga hösten kommer, då man kan ha på sig höstkläder, inga mellantingskläder. 

Ska försöka göra mig iordning nu, känns som att jag ligger lite efter i tidsplaneringen. Om jag ens har någon, känner mig så slö idag. Vill helt ärligt inte jobba, men ibland måste man bita ihop (tyvärr...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: