stephaniesliv

Lite påsar under ögonen?

Kategori: Allmänt

Hallå mitt i natten!
Tänkte presentera lite härlig fakta... Såhär ser mitt liv ut just nu:




Jobb, Planering, kommunikation, dator och så klart, sömn. Ska skriva min "månadsrapport" snart. Det är något jag gör sista dagen varje månad där jag berättar om allt jag gjort och allt jag uppfyllt månaden som gått. Sen så passar jag på att skriva in saker för månaden som kommer, och det är det jag sedan kommer följa upp när den månaden är slut, så som jag gör nu med månaden som gått. Äh, svårt att hänga med kanske? Jag orkar inte ens tänka efter innan jag skriver just nu... Så tolka fritt:) Denna månad har iaf varit grym. Allt som jag sagt att jag ska göra, har jag också gjort. Helt förträffligt! Nu ska jag skriva upp saker som jag hoppas kommer ske och som jag också vet kommer hända. Det är sjukt när man kollar av allt nu i efterhand och ser att tiden bara rusat förbi. Tips? Lev varje dag väl. 

Känner att jag är mer ivrig nu. Framtiden blev på något sätt lite suddig med det här med jobbet o så. Det är ändå en inkomstkälla som eventuellt försvinner. Vad händer då? :/ Framför allt en stimulans i vardagen som kan försvinna för gott. Det känns bara inte bra. Mina nagelband börjar lida av omskakningen och det är ett tecken på härlig stress, oro och osäkerhet. Inte alls kul, men jag tror att det kommer bli bättre genom att se framåt och bara tänka på att livet hur som helst kommer rulla vidare. Dagarna kommer inte stanna upp för att jag mår dåligt, tvärtom. Jag tittar fram i min kalender och ser alla de bra sakerna som ligger framför mig. Och det är, om man tittar riktigt noga, riktigt bra och roliga saker:) Till exempel umgås med min underbara pojkvän, något jag ska ta vara på mer.

Ska planera lite nu, och återkommer till skrivbordet imorgon (eller ja, senare idag!) 
Godnatt skönheter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: