stephaniesliv

King Kong och massa sötsaker.

Kategori: Allmänt


I'm a sinner. Jag kan bara inte stoppa det här sockersuget! inte bra alls. Är trött och socker är det enda som verkar hålla mig pigg, iaf ett tag, sen vill jag ha mer. Men det är logiskt så varför ifrågasätta. Bara för mig att sluta. Kanske borde dricka massa vatten eller något. Äsch...

På 6an är det King kong. Får nöja mig med att titta på det eftersom det inte finns så mycket annat på tv:/ Lär ju inte behöva titta så mycke längre, får mysigt besök strax! 

Jag längtar verkligen efter dagen då min tandställning försvinner. Står inte ut med att massa mat fastnar i den. Man känner ju sig som en hamster som lagrar mat i kinderna. Åh, jag orkar inte! Dessutom biter jag mig själv i kinderna nu när jag fått tandställningen på underkäken. Suck... dagens i-landsproblem. 


Såhär såg mina tänder ut i juni. Nu är gluggen helt borta iaf:D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: