stephaniesliv

Keep holding on...

Kategori: Lilla Nelson<3

Godkväll bloggen.
Känner mig rätt nere just nu. Hade en jätte trevlig dag på jobbet (som alltid) tills jag får besked om att företaget jag jobbar på gått i konkurs. Det sved verkligen i hjärtat när jag hörde det. Det vi har är underbar sammanhållning och det kändes som att någon bara spräckte hål på ballongen när orden kom fram. Jag talar nu inte om mitt jobb på Waynés, utan mitt andra jobb. Nej, jag vet inte vad jag ska göra, känns bara tungt. Som att allt jobb man gjort där spolas bort. Alla timmar man suttit där inte spelat någon roll. Men det har det självklart gjort, jag måste bara förstå det själv... 273 timmar och lite till. Imorgon får vi veta lite mer om hur allting kommer gå, jag hoppas på bra nyheter. Man ska alltid tänka positivt!! 

Nu till de lite mer bra sakerna i vardagen:) Jag fick min Chihuahuabok igår!:D Vart så glad när den låg där i brevlådan så jag började läsa den direkt på tåget när jag åkte in till jobbet. Hur bra bok som helst, och nu återstår det bara att försöka boka tid med kennlar för att gå på besök och försöka välja ut en passande sådan. Ska även försöka gå med på promenader i Sthlmsområdet för att få mer hundvana. Ska även försöka umgås lite med vänner som har hund och så. Alltid nyttigt att få tips och råd när det gäller valptiden. Åhh, ser fram emot det så himla mycket, även om det är ett bra tag kvar. Måste se till att jag har den tid som krävs. När valpen kommer hem kommer jag vara med den precis hela tiden ungefär. Planerna är som sagt lagda till våren. April, eller maj. såå spännnde! Ska handla massa fina koppel m.m på semestern sen (om jag hittar något) 


Boken är skriven av: Nadja C Martinsson och är utgiven av Ica bokförlag.

Nu måste jag ta mig en titt på olika banker som jag eventuellt kan byta till. Swedbank sägs vara i riskzonen om krisen utvecklar sig drastiskt i Sverige. Så det är bra att alltid ha koll på vad man gör med sina pengar nu. Man ska inte ta något förgivet med ekonomin just nu känns det som. Det är ju bara att titta på mitt jobb t.ex...

Kommer tillbaka lite senare, ska surfa runt lite nu...tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: