stephaniesliv

Kärlek...

Kategori: Allmänt

Måste bara skriva ett inlägg. Och det blir lite personligt, men det är så typiskt mig. Jag älskar verkligen min pojkvän...finns ingen bättre än honom! När jag tänker på oss kan tanken dra iväg och jag drömmer om vårt liv tillsammans, då, nu och i framtiden. Det är verkligen något med att vara kär, att ha någon och verkligen känna sig älskad. Vet inte vad jag skulle göra utan dig! ♥♥

Ska ägna resten av kvällen åt att städa lite i mitt rum. Byta lakan, slänga massa kläder i tvätten (även om jag gjorde det tidigare ikväll, högen blir inte mindre). Sen ska jag fixa lite här på bloggen också. Ordna lite med kategorier, eller något. Struktur åt (mig) folket! 

Godnatt och sov sött. Dröm om dem du älskar mest. Vare sig det är mamma, pappa, bästa vännen eller, för de som har tur och träffat någon lika underbar som jag:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: