stephaniesliv

jahejsan.

Kategori: Allmänt

Hello. 
Sitter här och stirrar ner i min tomma frukostskål. Känns lite drygt så jag ska sätta fart på den här dagen så fort som möjligt nu, är ju trots allt ledig idag! Kan ju börja med att säga att det inte blev någon träning igår. Dennis kände sig förkyld igår så vi åkte hem och jag visade honom sista avsnittet av Dexter. Medan jag efteråt stirrade på top model satt han på golvet och försökte installera vår skrivare. Hans projekt där gick inte så bra. Men jag hade det trevligt uppe i soffan...haha. Dock hade jag ont i magen så de va väl inte så jätte kul samtidigt. Kan ju lägga till att jag inte njöt av att vakna imorse. Dennis skulle jobba medan jag kunde ligga kvar i sängen hur länge jag ville. När jag skulle upp o låsa om och säga hejdå höll jag på att somna mot dörren när jag stängde den. Varför var du tvungen att gå för?:( Det här vuxenlivet suger riktigt hårt ibland...

Nej, ska försöka kolla upp något pass jag ska träna idag, sen är det bara att ge sig av. Ska träffa min kompis Michel idag också! Var sjukt länge sen jag träffade honom, så det ska bli kul. Läste förresten ett försenat msn-meddelande om att en viss liten fröken Adén kommer hem 28e september? :D 

Ska packa min vattenflaska, kolla träningstider och sen drar jag. Är tillbaka till top model (ja...jag vet, lite patetiskt:D) 
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: