stephaniesliv

Jag hjärta min säng

Kategori: Allmänt

Ska gå och sova nu var det tänkt. Kvällen har fördrivits med att glo på The bourne identity, är ju en klassiker måste jag säga. Kan inte förklara hur underbart det ska bli att få sova ut till imorgon. Även om jag fick göra det idag så är det bra att det fortsätter. Bara jag inte förblir vaken av att flygplanen dånar över huset. Hör att de lyfter från banan som gör att man hör all flygtrafik över oss. Jag har dock blivit en riktig flygplansexpert. Nördigt nog kan jag urskilja propellerplan, större och mindre flygplan bara av att lyssna på ljudet. Så när jag ligger i min säng så kan jag "se" vad det är för skit som flyger över huset. Visste ni att propellerplan låter mer än en jumbojet? De ni. Det är ju alltid kul att lära sig, men det jobbiga är att jag inte förstår varför de gör dessa inflygningar och starter såhär över massa bostadsområden. Använd glesa Vallentuna istället, typ över åkrar o sånt. Men det är fler faktorer än komfort för de civila som spelar in när de väljer inflygningsbana osv. Det ska ju vara rätt vind, rätt väder för en viss bana. Blablabla, tänk att man hade oturen att hamna mitt emellan allas semester/affärsresor och sin fasta bopunkt. Alla rör sig omkring mig när jag står still. Ganska bra sammanfattning av Upplands Väsby i och för sig: "För här står vi still". Längtar tills jag får peka fingret från fönstret när jag drar i vinter. Eh, ja... tror att mina aggressioner tagit slut där...:D Nu ska jag sluta leka att jag gått flygskola och sova! (Hoppas by the way att min bok jag beställt om Chihuahuor kommer imorgon!!) ... Ni får sova så gott:) 


goudnajt!

Jag vill INTE höra dig inatt.... Eller tidigt imorgon bitti, fy!


Bild: Google

Kommentarer


Kommentera inlägget här: