stephaniesliv

Jag behöver träna...

Kategori: Allmänt


Vad är det som egentligen har hänt med mig? Oj, ni som följt detta ett tag har kanske lagt märke till allt engagemang i träning osv. Nej, nu är allt det borta. Jag började jobba och vips så försvann alla bra träningsvanor. Nu väntar jag bara på att blåsa upp som en ballong och se min fina vältränade dröm gå åt skogen. Jag måste röra på mig för att balansera med vad jag äter. Det bör vi alla (om vi inte är vana vid att äta för lite). Nej, nu får jag skärpa mig! Ok, jag har aldrig svällt upp som en ballong och har blivit välsignad av någon högt där uppe att jag inte tappat kroppsformen. Men vad man inte tar hand om blir man sedan straffad för (har jag fått för mig). Jag vill iaf leva sunt och vara lika tight som Madonna när jag är 50, så de är så! Nu jävlar ska jag komma igång igen. Ta inte det här för en dålig ursäkt, men när jag blir frisk, ja då ska jag göra allt för att få tillbaka den längtan jag hade i somras. Att längta tills man känner sig nöjd med hur mycket tid man lägger ner på sin träning. Alla har vi våra mål i livet, detta är ett av mina mål. Vill inte känna mig onyttig när jag kommer hem från jobbet och stoppar i mig en kaka lite då och då. Klarar jag detta? Abso-fucking-lut! Bara man vill:) Jag har ju genomfört det en gång... :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: