stephaniesliv

Höstfräsch.

Kategori: Mina älskade plagg

Det var verkligen perfekt väder idag. Lagom temperatur osv. Kände mig riktigt skönt klädd också. Tycker det är så bra att kunna använda stövlarna igen. På nåt sätt missade jag övergångsperioden men jag har i alla fall bestämt mig för att det är helt ok att använda dem nu! Packar till och med ner handskarna nu om det skulle bli kallare på kvällen. De kom till användning här om dagen:) 

Såhär såg jag i varje fall ut idag: 



Har fortfarande lite svårt att vänja mig vid den svarta hårfärgen.


              Tittuut...hihi.
Västen kommer från wesc och är lite vintage nästan
Svart stickad kofta: Zoul, MQ
Mörkblå top med rött/vitt mönster, Bondelid 
Jeans: H&M
Stövlar: Ecco
(Inget är inköpt från iår) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: