stephaniesliv

Hej, mitt hår är svart!

Kategori: Allmänt


Hej, goddag och allt sånt där! 
Imorse drog jag mig verkligen upp ur sängen ofrivilligt. jag ville verkligen inte...men efter att ha snoozat i 10 minuter (vilket egentligen var för mycket) så gjorde jag ett tappert försök. Åkte till frisören och fick mig en riktigt härlig stund på salongen. Fick hårbotten masserat och ögonbrynen plockade. Utöver det så tonades håret kolsvart. Och snacka om att det verkligen är SVART! Men som tur är så varar det inte så länge eftersom det bara är en toning. Lite häftigt nästan. Kanske lägger upp en bild senare. Det var kul att jobba idag, även om jag var trött. Jag kanske borde vara trött när jag ska jobba, jag tycker av någon konstig anledning att det blir roligare... Hm(?)

Ska läsa lite på aftonbladet.se för att se om något ointressant hänt i den här världen idag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: